Kenia - Reisverslagen van Lieselotte Breure - WaarBenJij.nu Kenia - Reisverslagen van Lieselotte Breure - WaarBenJij.nu

Kenia

Ik ga voor vijf weken naar Embu in Kenia om te werken in een weeshuis met kinderen met hiv. Dit is een onderdeel van mijn minor 'Pedagoog van de wereld'.

Recente Reisverslagen:

29 December 2014

I'll be home for Christmas

17 December 2014

Accept the challenge and you shall move from Zero

09 December 2014

Circle of Life

02 December 2014

T.I.A.

24 November 2014

Polle Polle?! deel 2
Lieselotte

Hallo allemaal, Als een onderdeel van de minor 'Pedagoog van de wereld' ga ik voor vijf weken (en 4 dagen) naar Embu in Kenia. Hier ga ik werken in een weeshuis met kinderen met hiv. Ik heb er heel veel zin in! Liefs, Lieselotte

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6690

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 23 December 2014

Kenia

Landen bezocht: