One month to go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lieselotte Breure - WaarBenJij.nu One month to go - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Lieselotte Breure - WaarBenJij.nu

One month to go

Blijf op de hoogte en volg Lieselotte

16 Oktober 2014 | Nederland, Tilburg

Lieve allemaal,

Nog een maand te gaan en dan kan eindelijk dit avontuur beginnen! Ik kan niet wachten om te gaan beginnen en dit mooie land te bezichtigen. Aan de andere kant moeten er nog veel dingen geregeld worden, tentamens gehaald en afscheid genomen. Druk druk!

Ik houd jullie op de hoogte!
Liefs,
Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieselotte

Hallo allemaal, Als een onderdeel van de minor 'Pedagoog van de wereld' ga ik voor vijf weken (en 4 dagen) naar Embu in Kenia. Hier ga ik werken in een weeshuis met kinderen met hiv. Ik heb er heel veel zin in! Liefs, Lieselotte

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 6703

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 23 December 2014

Kenia

Landen bezocht: