last day - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Lieselotte Breure - WaarBenJij.nu last day - Reisverslag uit Dinteloord, Nederland van Lieselotte Breure - WaarBenJij.nu

last day

Blijf op de hoogte en volg Lieselotte

13 November 2014 | Nederland, Dinteloord

Lieve mensen,
Jaja, de laatste dag voor mijn reis is aangebroken.
Afscheid nemen van familie, koffers inpakken en foto's uitknippen zijn aan de orde van de dag.
Ik heb er ontzettend veel zin in en ik hoop dat ik jullie mee mag nemen vanaf morgen naar de andere kant van de evenaar.
Tot het volgende verslag!

Liefs,
Lieselotte

  • 13 November 2014 - 17:13

    Eefjes:

    Hoi liefste liesjes,

    Ik vind het super dat je het gaat doen! Ben zo trots op jou! Toch vind ik het stiekem ook best spannend hihi. Je gaat een top tijd tegemoet, ga er maar van genieten, want voor je het weet is het allemaal weer voorbij en zit je terug in ons koude kikkerlandje.

    Dit is jouw droom die uitkomt, ik wens je heel veel succes!

    Liefs en een dikke kus,

    je zus

Tags: last day

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieselotte

Hallo allemaal, Als een onderdeel van de minor 'Pedagoog van de wereld' ga ik voor vijf weken (en 4 dagen) naar Embu in Kenia. Hier ga ik werken in een weeshuis met kinderen met hiv. Ik heb er heel veel zin in! Liefs, Lieselotte

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 6705

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 23 December 2014

Kenia

Landen bezocht: